Podobne artykuły:
- Transport Manager Meeting Poznań 20.10.2016 r.
- Transport Manager Meeting Wrocław 08.09.2016 r.
- Transportation Manager Meeting Warsaw 12.09.2013 r.
- Konferencja Transport Manager Meeting Kraków 23.10.2018 r.
- Konferencja Transport Manager Meeting Warszawa 20.06.2018 r.
- Konferencja Transport Manager Meeting Katowice 25.04.2013
Panie Pawle bardzo proszę o pomoc, mam problem w pracy i nie wiem jak go rozwiązać. Moja firma zamówiła płytki z Hiszpanii. Płytki były transportowane kontenerem do Gdyni. W Gdyni leżały 3 miesiące na magazynie firmy transportowej X( obsługa akcji w sklepach) to co zostało z tej akcji zjechało do naszej firmy(firma X wynajęła do przewozu firmę Y). Zjechało w sumie 4 auta. Na każdym aucie widać było uszkodzenia w dolnej warstwie płytek. Magazyn wpisał w liście przewozowym “Widoczne uszkodzenia. Nie ma możliwości dokładnego sprawdzenia ilości. Uszkodzenie nie powstało podczas transportu”. Firma transportowa która wysłała te płytki wypiera się że skoro przewoźnik przyjął towar na auto i nie zgłosił zastrzeżeń to towar jest pełnowartościowy, a jeżeli u nas magazyn wpisał że uszkodzenie nie powstało podczas transportu oznacza to że zamykamy sobie drogę do odszkodowania…
Dodam że jesteśmy pewni że uszkodzenia musiały powstać na magazynie bo nie widać zewnętrznych uszkodzeń a uszkodzona jest dolna warstwa co oznacza, że palety był źle składowane.
Co możemy zrobić w tej sprawie?
@ Amelia
Ale czyj magazyn wpisał takie zastrzeżenia – wysyłającego czy odbiorcy?