Transport Manager Meeting Katowice 08.03.2017 r.

judek 2017

Spodobał Ci się ten artykuł?

Subskrybuj bloga, a otrzymasz wiadomość e-mail o każdym nowy wpisie

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 Responses to Transport Manager Meeting Katowice 08.03.2017 r.

  1. kali pisze:

    WITAM SERDECZNIE
    mam pytanie w zwiazku z transportem przyczepy kampingowej .Otoz pan ,ktory sie zobowiazal do przewiziena przyczery 1500 km zarzadal 2000.Przyczepa okazala sie feralna i zaczela sie rozpadac podczas trasy (naszczescie w polsce).Zglosilam reklamacje zabrali przyczepe i oddali cala kwote plus 1000zl za straty (musial jechac prawie pusty) dla kierowcy.Kirowca natomiast rzada jeszcze 50% kwoty-czyli 15000 zl-po odliczeniu oplat autostradowych,odliczeniu kwoty portalu ,na ktorym go znalazlam 1600 i km ,ktorych nie zrobil (400) i paliwa jechal bez ciezaru przyczepy, dochodze do wniosku,ze nie nalezy mu sie ta kwota i 1000 zl powinno pokryc straty..co mowi prawo w takiej sytuacji?Dziekuje

  2. Paweł Judek Paweł Judek pisze:

    @ kali

    Zasada jest taka, że w przypadku gdy z winy jednej ze stron nie dochodzi do wykonania zobowiązania, druga strona ma prawo zażądać pokrycia szkody. Obejmuje ona zarówno rzeczywistą stratę jak i utracone korzyści. Skoro w tym wypadku nie doszło do wykonania umowy, poszkodowany ma prawo do całej kwoty umówionej pomniejszonej o korzyści, które odniósł z tego, że części przewozu nie wykonał. Jeśli te korzyści wynoszą co najmniej 500 zł, nie ma potrzeby dopłaty.

  3. Jerzy pisze:

    Witam serdecznie,
    mam pytanie odnośnie zwrotu kosztów biletów poniesionych przez firmę taxi za spóźnienie się na lot. Czy przysługuje? Lot, którym miałem lecieć do Frankfurtu miał odbyć się o godzinie 12, dlatego zamówiłem taxi na godzinę 10. Taxi wpisała zły adres, a następnie popsuł sie samochód. W rezultacie zawiózł nas syn. Jednak było zbyt późno i trzeba było kupić nowe bilety. Czy przysluguje odszkodowanie?

  4. Paweł Judek Paweł Judek pisze:

    @ Jerzy

    Jeśli rzeczywiście nie doszło w ogóle do realizacji umowy, można domagać się odszkodowania na zasadach ogólnych. Jeśli nie było możliwości dotarcia na lotnisko wcześniej, firma taksówkarska ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poinformuj mnie o nowych komentarzach na e-mail. Możesz także SUBSKRYBOWAĆ ten wpis bez komentowania.